پیگیری ثبت و انتشار قراردادهای ملکی و انواع تهاترها در شهرداری تهران

صدوسیزدهمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۲ آذر ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور محمدرضا زارعلی مدیرکل مالی و‌اموال، جواد اسلامی سرپرست اداره کل خزانه‌داری، محمدنادر محمدزاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات و محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در زمینه ثبت و انتشار اطلاعات قراردادهای ملکی ارائه خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه انتشار اطلاعات حواله‌ها در آخرین مراحل خود قرار دارد، معاونت مالی و اقتصاد شهری برنامه خود را برای انتشار انواع دیگر تهاترها مانند تهاتر با ملک و تهاتر با حق‌السهم پروژه‌های مشارکتی ارائه خواهد کرد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه مقرر شده بود اداره کل خزانه‌داری حداکثر تا پایان مهر ۹۹ پیش‌نویس آیین‌نامه راه‌اندازی بازار آنلاین تهاتر را به همراه گزارش توجیهی آن به شورای شهر تهران ارسال کند و این اقدام هنوز انجام نشده است، در این جلسه توضیحات اداره کل خزانه‌داری درخصوص این دیرکرد شنیده خواهد شد.

به‌علاوه، از آنجا که در جلسه ۲۷ مهر ماه مقرر شده بود نقشه‌راه راه‌اندازی کامل و ارتقاء سامانه مدیریت بدهی و مطالبات حداکثر ظرف مدت دو هفته به شورای شهر تهران ارسال شود و این اقدام هنوز با وجود گذشت زمان از موعد مقرر انجام نشده است، توضیحات در این خصوص هم شنیده خواهد شد.

ارائه گزارش سازمان فاوا از اطلاعات ثبت‌شده پرداخت روی ردیف بودجه در سامانه جامع مالی به تفکیک مناطق و واحدهای تابعه نیز از دستورات این جلسه خواهد بود.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *