نظارت بر حسن اجرای مصوبه مدیریت تعارض منافع (دستور جلسه)

پنجاه‌وهشتمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند، شنبه ۹۷/۱۱/۰۶ به ریاست دکتر بهاره آروین با موضوع نظارت بر حسن اجرای مصوبه «مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران» و در دو بخش برگزار خواهد شد.
بخش اول جلسه، با حضور جناب آقای شیخ، معاون محترم توسعه منابع انسانی، جناب آقای هاشمی، سرپرست اداره کل امور مجامع و مسئولین ذیربط در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به بررسی نحوه اجرای بندهایی از مصوبه مذکور که به حوزه منابع انسانی ارتباط پیدا می‌کند اختصاص خواهد یافت.
درحال‌حاضر شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات مدیران ارشد شهرداری از طریق وبسایت شفاف اقدام نموده است و این اطلاعات به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی می‌شوند. بااین‌حال به‌منظور اجرای کامل ماده ۴ مصوبه که به موضوع انتشار عمومی اطلاعات مدیران شهرداری اختصاص دارد، علاوه‌بر آنچه هم‌اکنون انتشار یافته‌ است، موارد اطلاعاتی دیگری ازجمله سوابق تحصیلی و کاری و همچنین حقوق، مزایا و کلیه دریافتی‌های مدیران نیز باید در دسترس عموم قرار بگیرند و به‌روزرسانی این اطلاعات نیز به‌صورت برخط و از طریق اتصال سیستمی به سامانه منابع انسانی شهرداری انجام بگیرد. در جلسه روز شنبه ۹۷/۱۱/۰۶ اقدامات لازم جهت اجرای کامل این ماده از مصوبه و همچنین برنامه معاونت توسعه منابع انسانی برای اجرای بخش سوم این مصوبه با موضوع «منع یا تحدید تصدی همزمان دو یا چند شغل، پست و سمت» شامل مواد ۷، ۸ و ۹ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بخش دوم جلسه با حضور جناب آقای سوری، سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مسئولین ذیربط در سازمان فاوا، به بررسی نحوه اجرای ماده ۱۴ مصوبه «مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران» ناظر بر الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات کلیه سفرهای خارجی کارکنان شهرداری اختصاص خواهد یافت و برنامه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این خصوص مورد بررسی قرار خواهد گرفت.کمیته شفافیت پیش از این نیز در جلسات بیست‌وسوم و چهل‌ودوم کمیته، موضوع شفافیت اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران را دستور کار خود قرار داده بود.

متن مصوبه «مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *