بررسی عملکرد یک‌ساله سازمان فاوا و برنامه سال آینده این سازمان (دستور جلسه)

پنجاه‌وهفتمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند، شنبه ۹۷/۱۱/۰۶ به ریاست دکتر بهاره آروین و با حضور سرکار خانم اشرفی، معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و جناب آقای فرجود، مدیرعامل محترم سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار خواهد شد. در این جلسه روند پیشرفت اجرای مصوبات جلسات پیشین کمیته با سازمان فاوا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دراین‌ رابطه از این سازمان خواسته شده است تا در جلسه روز شنبه ۹۷/۱۱/۰۶ گزارشی از موارد زیر به کمیته ارائه دهد:

۱. روند پیشرفت اجرای مصوبات جلسه پنجاه‌وچهارم کمیته شفافیت درخصوص تمام‌الکترونیکی شدن فرایند صدور پروانه و همچنین مصوبه «الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات شهرسازی».

۲. روند پیشرفت اجرای مصوبات جلسه پنجاه‌وسوم کمیته شفافیت ناظر بر موارد زیر:

  • تکمیل اطلاعات قراردادهای منتشر شده بر روی وبسایت شفاف منطبق بر موارد ذکر شده در مصوبه «الزام شهرداری تهران به انجام الکترونیکی و اعلان عمومی اطلاعات معاملات» ار جمله انتشار شرح خدمات قرارداد، نام و مشخصات اعضای کمیسیون، روش و مراحل ارزیابی و شیوه تعیین برنده و نیز صورت‌جلسات و نتایج ارزیابی توانمندی فنی و مالی
  • برقراری امکان انجام تمام‌الکترونیکی معاملات از طریق «سامانه جامع معاملات شهرداری تهران»
  • برقراری امکان انتشار عمومی و برخط آگهی‌های مناقصات در یک صفحه واحد روی وبسایت شهرداری تهران
  • برقراری اتصال سیستمی بین سامانه قراردادها و سامانه «سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها»

۳. روند پیشرفت اجرای مصوبات جلسات سی‌وچهارم، سی‌وششم، چهل‌ودوم و چهل‌وهفتم کمیته شفافیت درخصوص ارتقای وضعیت سامانه‌های نظارت همگانی، از جمله راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل ۱۳۷ بر روی اپلیکیشن تهران من و اتصال دو سامانه مکان‌مند نگهداشت شهر (سامن) و ۱۳۷، و همچنین گزارشی از وضعیت ارتقای درگاه واحد شهروندی (وبسایت و اپلیکیشن تهران من).

۴. اقدامات و برنامه‌های سازمان فاوا درخصوص سازمان‌دهی و یکپارچه‌سازی سامانه‌های حوزه مالی شهرداری تهران از جمله سامانه مالی، سامانه قراردادها، سامانه بودجه، سامانه کنترل پروژه، سامانه صورت وضعیت و دیگر سامانه‌های مرتبط. این موضوع از جهت نقش آن در جامعیت و سازگاری اطلاعاتی پایگاه‌های داده‌ای شهرداری تهران و متعاقبا تسهیل برقراری شفافیت اطلاعاتی در شهرداری برای کمیته شفافیت حائز اهمیت است.

۵. همچنین به‌منظور ارزیابی بودجه پیشنهادی سازمان فاوا برای سال ۹۸، از این سازمان خواسته شده تا گزارشی نیز از روند پیشرفت اجرای مصوبات جلسه چهل‌ویکم کمیته شفافیت درخصوص تدوین سند واحد برنامه‌های سازمان فاوا در دوره جدید مدیریت شهری به‌همراه شاخص‌های عملیاتی و سنجش‌پذیر برنامه تدوین‌شده در این سازمان به کمیته ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *