پیگیری انجام تمام الکترونیکی معاملات در شهرداری تهران

صدوبیست‌وهفتمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۲۶ بهمن ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور محمدرضا زارعلی مدیرکل امور مالی و اموال و محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی برگزار شد.

با توجه به اینکه در بهمن ماه اکثریت صورتجلسات مناقصات به صورت الکترونیکی امضا شده است، در این جلسه مقرر شد به کلیه مناطق اعلام شود که صورتجلسه همه معاملات (مناقصه، مزایده و استعلام بها) از ابتدای اسفند ماه صرفا با وجود نسخه الکترونیکی مورد قبول خواهد بود.

همچنین مقرر شد طی اسفند ماه در مناطق متفاوت شهرداری حداقل ده مناقصه به‌صورت الکترونیکی برگزارشده و در این مناقصات پاکت‌ الف به‌صورت الکترونیکی دریافت و بازگشایی شود و پاکت ب نیز تا پایان سال ۹۹ به صورت آزمایشی حداقل در یک منطقه به شیوه الکترونیکی دریافت و بازگشایی شود.

در ادامه مقرر شد تا نیمه اسفند ماه تایید صحت صورتجلساتی که به صورت الکترونیکی تولید شده‌اند توسط معاونت‌های ذیربط به معاونت مالی و اقتصاد شهری و سازمان فاوا اعلام گردد.

در راستای استخراج گردش استاندارد تولید صورت وضعیت الکترونیکی و امضای الکترونیکی آن برای هر حوزه نیز اداره کل حقوقی موظف به تشکیل جلسات کارگروه سامانه جامع معاملات تا نیمه اسفند ماه شد.

عکس آرشیوی است.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *