شاخص‌های عملیاتی و سنجش‌پذیر برنامه استراتژیک سازمان فاوا (دستور جلسه)

سی‌وششمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند، فردا شنبه ۹۷/۰۵/۰۶ به ریاست دکتر بهاره آروین و با سه دستور کار برگزار خواهد شد.

بخش ابتدایی جلسه با حضور جناب آقای فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، به بررسی شاخص‌های عملیاتی و سنجش‌پذیر برنامه استراتژیک سازمان فاوا اختصاص خواهد یافت. پیرو بررسی برنامه استراتژیک سازمان فاوا در جلسه بیست‌وششم کمیته (۹۷/۰۲/۲۲) مقرر شد تا این سازمان، شاخص‌های سنجش‌پذیر خود به‌منظور ارزیابی میزان پیشرفت محورها و نیز اهداف ارائه‌شده در این برنامه را به کمیته ارائه دهد. همچنین ذیل محورهای اصلی برنامه، گزارشی از طبقه‌بندی اقدامات جاری و پیشنهادی معاونت‌های این سازمان و برنامه عملیاتی و سنجش‌پذیر سازمان برای سال ۹۷ را برای کمیته ارسال نماید. در جلسه فردا این گزارش‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در جلسه سی‌وچهارم کمیته مورخ ۹۷/۰۴/۲۳ (نگاه کنید به: baharvin.ir/?p=1415) مقرر شد تا سازمان فاوا ظرف مدت دو هفته، امکان‌سنجی و تخمین مدت‌زمان لازم برای اجرایی شدن پیشنهادهای مطرح‌شده در جلسه جهت اتصال دو سامانه سامن و ۱۳۷ را به عمل آورده و گزارش آن را به کمیته ارائه کند. در بخش دوم جلسه سی‌وششم با حضور جناب آقای موسوی لاری، مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری، نمایندگان سازمان فاوا و نمایندگان سازمان بازرسی، به بررسی این گزارش و تصمیم‌گیری درباره اقدام مقتضی جهت اتصال دو سامانه پرداخته خواهد شد.

همچنین پیرو جلسه سی‌ودوم کمیته مورخ ۹۷/۰۴/۰۹ (نگاه کنید به: baharvin.ir/?p=1384) بخش سوم جلسه سی‌وششم، با حضور نمایندگان معاونت مالی و اقتصاد شهری، و نمایندگان سازمان فاوا، به بررسی گزارش معاونت مالی و سازمان فاوا از روند رفع کامل مغایرت‌های اطلاعاتی بین دو سامانه مالی و سامانه قراردادها اختصاص خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *