پیگیری ثبت اطلاعات پرداخت وجه روی ردیف بودجه

صدوسی‌وششمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۳۰ خرداد ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور جواد اسلامی مدیرکل خزانه‌داری، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و نمایندگان اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران به صورت مجازی تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد گزارش ثبت اطلاعات پرداخت مناطق روی ردیف بودجه برای سه‌ماهه پایان سال ۹۹ و سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حداکثر ظرف مدت یک هفته به‌صورت سیستمی از سامانه جامع مالی استخراج شود و گزارش تطبیق آن با اطلاعاتی که توسط خزانه‌داری ثبت شده است، به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال شود.

درخصوص واحدهای تابعه نیز مقرر شد تا نیمه تیر ۱۴۰۰ تکمیل فیلد اطلاعات ردیف بودجه اختصاصی در زمان درخواست وجه از سوی این واحدها اجباری شود.

علاوه بر این، کارگروه سامانه جامع مالی موظف شد ضمن تشکیل جلسه با سه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی و عمران و بوستان‌ها و فضای سبز، حداکثر تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ نتیجه نگاشت کد بودجه عمومی و کد اختصاصی این واحدهای تابعه را در قالب جدول مقایسه‌ای به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال کند.

بخش بعدی جلسه به پیگیری راه‌اندازی سامانه مدیریت بدهی و مطالبات اختصاص یافت و مقرر شد انواع بدهی‌های قطعی مناطق ۲۲گانه حداکثر تا پایان تیر ۱۴۰۰ در سامانه مدیریت بدهی و مطالبات ثبت شده و به منظور رصدپذیری بدهی‌هایی که از طریق احکام قضایی ایجاد شده‌اند، به سامانه حقوقی متصل شود.

همچنین مصوب شد سامانه مدیریت بدهی و مطالبات تا پایان تیر ۱۴۰۰ برای بدهی‌های قطعی واحدهای تابعه نیز راه‌اندازی شود و واحدهایی که بالاترین میزان بدهی را دارند برای این اقدام در اولویت قرار گیرند.

عکس آرشیوی است.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *