پیگیری انجام تمام الکترونیکی معاملات در شهرداری تهران

صدوسی‌وسومین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند نوزدهم خرداد ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور محمدرضا زارعلی، مدیرکل امور مالی و اموال و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی تشکیل می‌شود.

با توجه به اینکه پیش از این مقرر شده بود به کلیه مناطق اعلام شود صورتجلسه همه معاملات از ابتدای اسفند ۹۹ صرفا با وجود نسخه الکترونیکی مورد قبول خواهد بود، در این جلسه معاونت مالی و اقتصاد شهری گزارشی از اجرای این توافق ارائه خواهد داد.

علاوه بر این درخصوص مناقصاتی که از اسفند ماه ۹۹ پاکت الف و ب را به‌صورت الکترونیکی دریافت کرده‌اند نیز گزارش ارائه می‌شود.

در این جلسه اداره کل حقوقی از اجرای مصوبات کارگروهی که برای هر حوزه با هدف استخراج گردش استاندارد تولید صورت وضعیت الکترونیکی و امضای الکترونیکی آن تشکیل داده است، گزارش خواهد داد.

همچنین نمایندگان معاونت‌های ذی‌ربط نیز اقدامات مرتبط با تایید صحت فرمول‌های محاسبه را در صورتجلساتی که به صورت الکترونیکی امضا شده‌اند تشریح می‌کنند.

دریافت گزارش از تعاملات با حراست شهرداری درخصوص برگزاری الکترونیکی معاملات و همچنین اضافه شدن امضای الکترونیکی فرم ماده ۱۸ به امضای الکترونیکی صورتجلسات نیز از دیگر بخش‌های این جلسه خواهد بود.

فایل PDF نامه

فایل PDF نامه جلسه جایگزین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *