پیگیری پیشرفت سامانه آنلاین برگزاری حراج و مزایده‌های تبلیغات محیطی شهر تهران

صدوسی‌امین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۱۰ اسفند ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی و نماینده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد برای راه‌اندازی سامانه آنلاین برگزاری حراج‌ها و تبلیغات محیطی، حداکثر ظرف دو هفته کارگروهی تشکیل شده و به‌منظور برگزاری مزایده انتخاب کارگزار متولی، اسناد و شرایط عمومی و خصوصی پیمان را تهیه و تنظیم کند.

به‌علاوه سازمان زیباسازی موظف شد حداکثر ظرف دو هفته تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی را برای اولین مرحله از اجرای حراج آنلاین تبلیغات محیطی شهر تهران مشخص کرده و به اطلاع کمیته شفافیت و شهر هوشمند برساند.

عکس آرشیوی است.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *