انتشار اطلاعات پروژه‌های احداثی

صدوچهارمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند شنبه ۹۹/۵/۱۱ به ریاست بهاره آروین و با حضور علی جعفری مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت، محمدرضا زارعلی مدیرکل امور مالی و اموال و نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه که به صورت مجازی برگزار شده بود، مقرر شد اقلام اطلاعاتی سامانه کنترل پروژه از جمله مبلغ پروژه، نام پیمانکار، پیشرفت فیزیکی و برنامه‌ای پروژه‌ها در سال‌های گذشته و سال جاری، تاریخ شروع و پیش‌بینی پایان پروژه، هزینه قطعی پروژه در سال گذشته و سال جاری، صورت وضعیت پروژه‌ها، اعتبار تخصیص‌یافته کل سال جاری و ریز تعهدات ذیل هر پروژه در سال جاری، تا پایان تابستان ۹۹ به صورت برخط در وبسایت شفاف برای عموم منتشر شود.

همچنین مقرر شد اداره کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت حداکثر ظرف مدت یک‌هفته گزارشی شامل فهرست تمامی پروژه‌های احداثی کلیه سازمان‌ها شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری تهران را با تفکیک به‌روز بودن یا نبودن صورت‌وضعیت پروژه‌های هر واحد به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال کند.

به‌علاوه مقرر شد اداره کل مالی و اموال و اداره کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت برای برقراری دسترسی مناسب ذیحسابان به سامانه کنترل پروژه جلسات مشترکی برگزار کنند تا ذیحسابان بتوانند پیشرفت‌های فیزیکی و ریالی پروژه‌های واحدهای ذیربط را مورد بررسی و نظارت قرار دهند.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *