پیگیری ارتقای سامانه‌های نظارت همگانی

صدوبیست‌وششمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۱۹ بهمن ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور مسعود حمزه‌ای، رییس سازمان بازرسی و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی برگزار شد.

با توجه به اینکه عدم اجرای برخی توافقات پیشین ناشی از موانع فنی است، در این جلسه مقرر شد سازمان فاوا با برگزاری جلسات کارگروه‌های مرتبط، مواردی از قبیل رفع مشکل برخی کاربران سامانه ۱۳۷ در دسترسی به سوابق پیام، رفع ایرادات ثبت بازخورد در سامانه ۱۸۸۸، ارسال پیامک به شهروند پس از پایان رسیدگی به پیام و اختیاری شدن انتخاب منطقه حین ثبت پیام ۱۳۷ در درگاه تهران من را پیگیری کند؛ به نحوی که حداکثر تا پایان بهمن ماه کلیه موارد اجرایی شده باشند.

همچنین مقرر شد داشبورد تعاملی فراوانی موضوعات ۱۳۷ ظرف مدت یک هفته در تعامل با کمیته شفافیت و شهر هوشمند و با اعمال اصلاحات روی وبسایت شفاف قرار گیرد.

سازمان بازرسی نیز موظف شد ظرف یک هفته گزارشی از بازخوردگیری انجام‌شده از شهروندان در درگاه تهران من برای دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸، انتقال پیشنهادات از سامانه ۱۸۸۸ به سامانه باهم و گزارش دیگر موارد را به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال کند.

به‌علاوه در این جلسه برای کسب اطمینان از اعمال کلیه امکانات نسخه وب تهران من در اپلیکیشن توافق شد حداکثر ظرف مدت یک هفته جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان کمیته شفافیت و شهر هوشمند، سازمان بازرسی و سازمان فاوا تشکیل شود.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *