پیگیری ارتقای سامانه‌های نظارت همگانی

صدوبیست‌وششمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۱۹ بهمن ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور مسعود حمزه‌ای، رییس سازمان بازرسی و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این جلسه گزارشی از بارگذاری API از ثبت پیام، وضعیت پیام و بازخورد در سامانه ۱۳۷ روی پورتال api.tehran.ir به‌منظور استفاده استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان شهری ارائه خواهد شد.

همچنین گزارشی از رفع مشکل وضعیت‌های پیام و رفع ایرادات و نهایی شدن ثبت بازخورد در دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ ارائه خواهد شد.

در این جلسه درخصوص انتشار داشبورد تعاملی نقشه‌های فراوانی موضوعات ۱۳۷ در سامانه شفافیت، جایگزینی فرم‌های جدید ثبت پیام در سامانه ۱۸۸۸، انتقال پیشنهادات ثبت‌شده در ۱۸۸۸ به سامانه باهم، اختیاری شدن انتخاب منطقه و موضوع و آدرس برای ثبت پیام در سامانه ۱۸۸۸ و ارتقای ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در اپلیکیشن تهران من نیز بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

به‌علاوه ارائه دستورالعمل تهیه‌شده برای ارجاع خودکار پیام‌های ۱۸۸۸ به مرجع سازمانی بالاتر نیز از دیگر دستورات این جلسه است. این دستورالعمل مشخص می‌کند هر مرحله از گردش یک پیام نیازمند چه مدت زمانی است و در صورت عدم پاسخگویی مسئول مربوطه در زمان مقرر، پیام باید به کدام نهاد ارجاع داده شود.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *