پیگیری ارتقای سامانه‌های نظارت همگانی

صدوبیست‌وسومین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۳۰ دی ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور مسعود حمزه‌ای، رییس سازمان بازرسی و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این جلسه گزارشی درخصوص بارگذاری API از ثبت پیام، پیگیری پیام و بازخورد آن در سامانه ۱۳۷ به‌منظور استفاده استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان شهری ارائه خواهد شد.

به‌علاوه در زمینه اجرایی شدن بازخورد در دو مرحله پیگیری رسیدگی و اتمام رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ در اپلیکیشن و وبسایت تهران من تبادل نظر صورت می‌گیرد.

در این جلسه گزارشی نیز از انتشار نقشه‌های برخط تعاملی موضوعی ۱۳۷، ارتقای ۱۳۷در اپلیکیشن تهران من و نتایج بازخورد سیستماتیک از پیام‌های ثبت شده در سال ۱۳۹۹ از درگاه تهران من ارائه خواهد شد.

در بخش بعدی به مسائل مرتبط با سامانه ۱۸۸۸ پرداخته می‌شود و از به‌روزرسانی فرم ثبت پیام در این سامانه، اجرایی شدن بازخورد در دو مرحله پیگیری و اتمام رسیدگی، پیشنهادهایی که تا کنون به سامانه باهم انتقال داده شده، بارگذاری سامانه در اپلیکیشن تهران من، نتایج بازخورد سیستماتیک از پیام‌های ثبت شده در سال ۱۳۹۹ و نظایر آن گزارش ارائه خواهد شد.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *