پیگیری انجام تمام‌الکترونیکی معاملات در شهرداری تهران

صدوبیست‌ودومین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند یکشنبه ۲۱ دی ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور محمدرضا زارعلی، مدیرکل امور مالی و اموال و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این جلسه گزارش معاملاتی که صورتجلسه آن‌ها از دهم دی ماه به صورت الکترونیکی امضا شده است، ارائه خواهد شد.

به‌علاوه اداره کل حقوقی مناطقی را که به‌منظور برگزاری تمام‌الکترونیکی مناقصات انتخاب کرده است، به همراه مناقصاتی که این مناطق تا پایان دی ماه برگزار می‌کنند، اعلام خواهد کرد.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز برنامه زمان‌بندی خود را برای بارگذاری فهارس‌بهای خدمات و فرمول‌های محاسبه در سامانه جامع معاملات به‌منظور الکترونیکی کردن صورت‌جلسات کمیسیون ماده ۱۳ در حوزه خدمات شهری ارائه خواهد کرد.

این سازمان همچنین گزارشی از انتشار آگهی‌های خود درخصوص برگزاری تمام‌الکترونیکی مناقصات و نیز گزارشی از مناقصاتی که به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار کرده است، ارائه می‌کند.

در این جلسه معاونت مالی و اقتصاد شهری نیز اقدامات خود را درخصوص هماهنگی با واحدهای درون شهرداری برای پذیرش اسناد به صورت الکترونیکی و هماهنگی با نهادهای بیرون شهرداری برای امضای الکترونیکی صورت‌وضعیت پیمانکاران توضیح خواهد داد.

ارائه گزارش درخصوص نحوه رسیدگی به مشکلات مناطق، واحدهای تابعه و پیمانکاران در انجام الکترونیکی معاملات از دیگر دستورات این جلسه است.

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *