پیگیری انجام الکترونیکی معاملات در شهرداری تهران

صدویازدهمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند ۲۰ آبان ماه به ریاست بهاره آروین و با حضور محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمدرضا زارعلی مدیرکل امور مالی و اموال، جواد اسلامی سرپرست اداره کل خزانه‌داری و وحید عرب مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران به صورت مجازی برگزار شد.

از آنجا که قرار است سوم و چهارم آذر ماه جلسات آزمایشی مناقصه در مناطق ۲ و ۲۲ به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار شود، در جلسه کمیته مقرر شد معاونت مالی و اقتصاد شهری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات حداکثر تا ۸ آذر ماه با توجه به نتایج این جلسات برنامه زمان‌بندی دقیق راه‌اندازی سامانه جامع معاملات در مناطق ۲۲گانه و واحدهای تابعه شهرداری تهران را برای برگزاری تمام‌الکترونیکی مناقصات و مزایدات به شورای شهر تهران ارسال کنند.

همچنین در صدویازدهمین جلسه کمیته مقرر شد سازمان فاوا حداکثر ظرف مدت یک ماه، امضای الکترونیکی و همچنین حذف اسناد فیزیکی در مناقصات و مزایدات را برای این سازمان عملیاتی ساخته و گزارش اجرای آن را به شورای اسلامی شهر تهران ارسال کند.

علاوه بر این، در این جلسه مقرر شد اداره کل حقوقی با همکاری کمیته سامانه جامع معاملات، اطلاعات قراردادهای منتشرشده را بررسی کرده و ایرادات آنها را به هر واحد اعلام کند و پس از آن با ارائه مهلتی دو هفته‌ای به واحدها اصلاح اطلاعات را پیگیری کند.

در این جلسه انتشار برخط اطلاعات ماهانه درآمد و هزینه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد سازمان فاوا حداکثر تا پایان آبان ۹۹ ایرادات نسخه‌های آزمایشی این دو داشبرد را رفع کرده و برای دریافت تاییدیه‌های لازم برای انتشار آنها اقدام نماید.

همچنین مقرر شد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات درخصوص اطلاعات ثبت‌شده پرداخت روی ردیف بودجه به تفکیک مناطق و واحدهای تابعه، گزارشی از سامانه جامع مالی تهیه و به کمیته شفافیت و شهر هوشمند ارسال کند.

(عکس آرشیوی است)

فایل PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *