شفافیت فرایند تبلیغات فرهنگی در سازمان زیباسازی (دستور جلسه)

شفافیت فرایند تبلیغات فرهنگی در سازمان زیباسازی

هشتادوسومین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند، شنبه ۹۸/۶/۳۰ به ریاست بهاره آروین و با حضور برزین ضرغامی، رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران با موضوع شفافیت فرایند تبلیغات فرهنگی در محل سازمان زیباسازی برگزار خواهد شد.

*

پیرو جلسه پیشین کمیته شفافیت با سازمان زیباسازی (اینجا را نگاه کنید)، در حال حاضر هر دو سامانه قراردادها و جامع مالی در سازمان زیباسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اطلاعات مناقصات و مزایدات این سازمان در سامانه قراردادها ثبت می‌گردد. این بدان معناست که اطلاعات مناقصات و مزایدات کلان این سازمان روی وب‌سایت شفاف در دستور عموم قرار گرفته است.

 در جلسه روز شنبه ۹۸/۶/۳۰، شفافیت‌بخشی به فرایند انجام تبلیغات فرهنگی در سازمان زیباسازی شامل دسترسی عمومی به موارد زیر مورد پیگیری قرار خواهد گرفت:


– دستورالعمل‌ها و جزئیات رتبه‌بندی پیمانکاران حوزه تبلیغات فرهنگی
– نام طراحان و مجریان طرح‌های برگزیده
– تقویم مناسبت‌های فرهنگی سالانه
– اطلاعات تابلوهای فرهنگی شامل تعداد تابلوها، میزان سهم استفاده هر سازمان یا نهاد در سال از این تعداد تابلو و واجدان شرایط استفاده از تابلوهای تبلیغات فرهنگی
– فرایند انجام تبلیغات از سفارش طرح تا دریافت طرح‌های پیشنهادی و انتخاب طرح نهایی

*

 همچنین گزارش سازمان زیباسازی از اقدامات صورت‌گرفته برای نظرسنجی از شهروندان درخصوص تبلیغات فرهنگی در سطح شهر دریافت خواهد شد.

میزان استفاده سازمان زیباسازی از سامانه‌های تخصصی حوزه خدمات شهری مانند سامانه صورت‌وضعیت الکترونیک و نیز انتشار عمومی اساسنامه، آیین‌نامه مالی- معاملاتی ملاک عمل در سازمان، چارت سازمانی و رزومه مدیران روی وب‌سایت سازمان زیباسازی موضوع دیگری است که در این جلسه به آن پرداخته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *