انتشار مزایای غیرمستمر و رزومه مدیران شهرداری (گزارش جلسه)

شصت‌وهفتمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند شنبه ۹۸/۲/۷ به ریاست دکتر بهاره آروین، با حضور جناب آقای شیخ، معاون محترم توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و با موضوع تکمیل اطلاعات مدیران و کارکنان شهرداری تهران که می‌بایست به صورت عمومی انتشار یابند برگزار شد.

*

در اجرای ماده ۴ مصوبه «مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران» (+)، شهرداری تهران در مهرماه به انتشار عمومی برخی اقلام اطلاعاتی مربوط به مدیران ارشد شهرداری اقدام نمود و انتشار عمومی حقوق پایه مندرج در حکم کارگزینی مدیران شهرداری نیز در بهمن‌ماه محقق شد.

به‌منظور اجرای کامل ماده ۴ مصوبه مذکور، در جلسه شنبه ۹۸/۲/۷، انتشار عمومی دریافتی‌های غیرمستمر و رزومه کاری و تحصیلی مدیران شهرداری مورد پیگیری قرار گرفت.

دراین‌رابطه مقرر شد که حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه، نحوه محاسبه مزایای غیرمستمر برای مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران و همچنین حداقل، حداکثر، میانگین و سقف مصوب مبلغ دریافت‌شده توسط این مدیران در سال ۹۷ به تفکیک رده‌های مدیریتی روی وبسایت شفاف انتشار عمومی یابد.

در مورد مدیران ستادی نیز نحوه محاسبه مزایای غیرمستمر شامل اضافه‌کار، شب‌کار، تعطیل‌کار، پاداش شش‌ماهه، حق ایاب‌وذهاب، هزینه تلفن همراه، هزینه ناهار و حداقل، حداکثر و میانگین دریافت‌شده در هر یک از این موارد به تفکیک هر رده مدیریتی و همچنین حداقل، حداکثر و میانگین دریافتی از مجموع این موارد برای هر رده مدیریتی از طریق وبسایت شفاف منتشر شود.

در این جلسه همچنین مهلتی ده‌روزه برای تکمیل اطلاعات رزومه تحصیلی و کاری مدیران به‌صورت خوداظهاری در نظر گرفته شد و مقرر شد تا معاونت منابع انسانی با ارسال بخشنامه به مدیران شهرداری، آن‌ها را در جریان مهلت ده‌روزه تکمیل اطلاعات رزومه قرار داده و در پایان اردیبهشت‌ماه رزومه‌های خوداظهاری مدیران نیز روی وبسایت شفاف انتشار یابد.

به‌منظور تکمیل و ارتقای نحوه ارائه اطلاعات حوزه منابع انسانی در وبسایت شفاف، در پایان این بخش از جلسه نیز مقرر شد که حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۸، تاریخ استخدام (تاریخ عقد اولین قرارداد تمام‌وقت) کارکنان شهرداری در وبسایت شفاف درج شده و امکان جستجوی داده‌ها بر اساس محل خدمت، شغل و تاریخ استخدام نیز فراهم شود.

*

برگزاری بخش دوم جلسه که به موضوع ارتقای سامانه ۱۳۷ اختصاص داشت، به دلیل عدم امکان حضور مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در این جلسه، به دو هفته آینده موکول شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *