شفافیت و هوشمندسازی در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار (دستور جلسه)

پنجاه‌ونهمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند شنبه ۹۷/۱۱/۱۳ به ریاست دکتر بهاره آروین و با حضور جناب آقای راد، مدیرعامل محترم سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار و نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با موضوع بررسی وضعیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در برقراری شفافیت اطلاعاتی و همچنین برنامه‌های این سازمان درجهت هوشمندسازی فرایندهای مربوط به مدیریت غرف و ارائه خدمات به شهروندان برگزار خواهد شد.

بررسی وضعیت اتصال سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به سامانه‌های ثبت عملکرد مالی در شهرداری تهران ازجمله دو سامانه جامع مالی و سامانه قراردادها اولین دستور این جلسه است. تعداد و جزئیات قراردادهای منعقدشده توسط سازمان در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به تفکیک انواع معاملات ازجمله مزایده، مناقصه و ترک تشریفات و میزان ثبت و انتشار اطلاعات این قراردادها در سامانه‌های ذی‌ربط و وبسایت شفاف نیز در این بخش از جلسه بررسی خواهد شد.

بررسی فرایندها و آیین‌نامه‌های واگذاری غرف، چگونگی اخذ و ثبت بهای انواع خدمات ارائه‌شده به شهروندان و همچنین برنامه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار و سازمان فاوا درجهت هوشمندسازی ارائه خدمات به شهروندان و پروژه‌هایی که هم‌اکنون در همین رابطه دردست‌انجام‌اند موضوع دیگری است که در این جلسه به آن پرداخته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *