خوان هفتم

دانشگاه تهران

دانشکده علوم اجتماعی

 

جلسه‌ دفاع‌ از پایان‌نامه دکتری با عنوان

بررسی انتقادی فرآیندهای تولید علوم اجتماعی در ایران

(با تاکید بر رشته‌ی جامعه‌شناسی)

 

استاد راهنما:

دکتر محمد توکل

 

اساتید مشاور:

دکتر علی پایا

دکتر علیرضا محسنی تبریزی

 

اساتید داور:

دکتر علی‌محمد حاضری

دکتر مقصود فراستخواه

دکتر حسین کچوییان

 

دانشجو:

بهاره آروین

 

زمان: دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰، ساعت ۱۲

مکان: تالار شریعتی دانشکده‌ی علوم اجتماعی

پی‌نوشت ۱: به دلیل محدودیت زمانی و ضرورت اتمام جلسه در ساعت یک و نیم، امیدوارم جلسه راس ساعت ۱۲ آغاز شود، بلکه هم ده دقیقه یک ربعی زودتر اگر جور بشود. بله، بنده هم متوجهم که یک ساعت و نیم برای یک دفاع از یک پایان‌نامه‌ی دکتری زیادی کوتاه و دم بریده است اما چاره‌ی دیگری نبود، یکی از اساتید مشاور ایران نیست و احتمالا در جلسه حضور ندارد و این است که حضور آن یکی استاد مشاور در جلسه ضروری بود و ایشان هم ماشاءالله بزنم به تخته از صبح علی الطلوع تا پاسی از شب کلاس دارند همین‌طور پشت سر هم، خلاصه که وقت پنج استاد حاضر جز روی همین یک ساعت و نیم کذا در روز دوشنبه در هیچ حالت دیگری هماهنگ نمی‌شد. بله، بنده هم یک‌جورِ ناخوبی‌ام بابت سمبل شدنِ احتمالی جلسه‌ی دفاع ولی چاره‌ی دیگری نمانده بود.

پی‌نوشت۲: من هم خیلی دوست دارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که دکتر پایا هم در جلسه حضور آن لاین داشته باشند ولی با توجه به امکانات سخت‌افزاری تالار شریعتی بابت اینترنت و غیره، ممکن است این خوشایندی امکان تحقق نیابد گرچه بنده نهایت تلاشم را می‌کنم.

پی‌نوشت۳: ورود به جلسه‌ی دفاع برای عموم آزاد است و آدرس دانشکده‌ی علوم اجتماعی هم این است: بزرگراه جلال آل احمد، جنب پل نصر، بعد از دانشگاه تربیت مدرس به سمت شرق، دانشکده‌ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران. وقت داشتید، حوصله داشتید، به موضوع علاقمند بودید، قدم‌تان روی چشم، گرچه احتمالا این محدودیت زمانی تاثیر منفی معناداری روی کیفیت جلسه‌ی دفاع خواهد گذاشت متاسفانه:(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *